الخميس، 16 سبتمبر 2010

سلوكيـــات






في طابور العيش
زبون 1 : إنت ياأستاذ .. ما تقف في الطابور زي بقيت الخلق ، ماكلنا واقفين أهوه
زبون 2 : يعنى إنت مش عاجبك الناس اللي واقفه دى ؟؟
هو : دوول خمس أرغفة بس يا جماعه
أنا : طيب مأنا أهوه بقالي نص ساعة في الطابور ، عشان خمس أرغفة
بعد خمس دقائق
البائع موجها حديثه لي : عايز كام يا حضرت ؟؟
أنا : خمسه وعشرين رغيف

في السوبر ماركت
المرأة : هات كيسين مكرونة ريجينا
الرجل : خليها مكرونة مصريه احسن ، ماهى زي الريجينا بالظبط
المرأة : هاتفرق إيه يا عبده ؟؟
الرجل : عشرين قرش فى الكيس الواحد
عند الكاشير
زبون آخر : إنتو ليه مابتجيبوش جربر بالمانجه ؟؟ .. الولد عندي مابيكلش إلا جربر بالمانجه

أمام التليفزيون

الزوج : مالك .. واقفه عامله كده ليه ؟
الزوجه : أصل عايزه أروح الحمام
الزوج : طيب ماتروحى
الزوجه : مستنيه الفاصل
الزوج : لا حول ولا قوة إلا بالله
الزوج يضغط على زرار إيقاف الصورة الحديث في التليفزيون الجديد تكنولوجيا

في المدرسة الإعدادي

يدخل مدرس الرياضيات الجديد وسط هرج ومرج
المدرس : بس يابنى .. بس يا حبيبي
هرج ومرج
المدرس : بس يابن الناس الكويسه
هرج ومرج
المدرس : بس يابن الحلوة
هرج ومرج
المدرس : بس يابن الوسخة .. منك له
صمت تام
المدرس : ما هو إحنا شعب كده .. تقوله يابن الحلوة .. ولا كأنك بتكلمه ..تديله بالجزمه .. يسمع الكلام


في المطقم
أنا :أما أنا شفت النهارده حته منظر فى المقطم .. فضيحة !... واحده قفشت جوزها مع واحده تانيه فى المقطم
هى : إيه اللى حصل ..؟
أنا : أبدا .. بتزعق بعلو صوتها .. بأه هى دى اللى مخلياك متغير ومش طايق البيت .. هى دى اللى قالبه كيانك .. طب إستنضف .. مالقيتش غير المعفنه دى ؟؟ يازباله .. يارمه .. يابن الكلب .. صحيح ديل الكلب عمره ماينعدل
هى : أحمد .. وإنت إيه اللى وداك المقطم ؟؟
---------------------------------------------------------------

أخر الكلام


ولد بيسأل أبوه هى الحمير بتتجوز .. قاله يابنى أصلا مابيتجوزش غير الحمير
 

ليست هناك تعليقات: