الخميس، 16 سبتمبر 2010

حوارات قصيرة


عند بتاع الكاوتش

بتاع الكاوتش : ياباشا الفرده دى فيها أربع أخرام
أنا : والعمل ..؟
بتاع الكاوتش : دى تيوبلس .. عايزه أربع خوابير ، والخابور بعشرة جنيه
أنا : ليه .. أنا كنت باخده بأقل من كده


فيلم العار – مشهد النهايه

كمال ( نور الشريف ) : شقا عمرى
فسوانى : بأه معقوله إبن المعلم( ماعرفش إيه) مايعرفش أصول التدفيس ؟
كمال ( نور الشريف ) : والعمل يافسوانى..!!؟؟
فسوانى : يعوض عليك ربنا
مشهد تذكرته أمام لجنه الإنتخابات


فى الكوفى شوب المحترم


محمد صاحبى : إلحق ...مش البت اللى قاعده هناك دى مع الواد أبو جينز وبتشيش هى حنان سكودا؟
أنا : آه.. فعلا هى .. إعمل نفسك مش واخد بالك .عادى يعنى
محمد صاحبى : المشكله إن اللى كان معايا ع الموبايل دلوقتى وجاى يقابلنا هنا حسام أخوها
أنا : أوووووبسس ... نظره خبيثه تظهر على وجهى لم استطع أن أخفيها


 فى شارع عباس العقاد

أنا وحسام وصاحبته اللى مش مؤدبه
صاحبه حسام : وإنت بأه بتاع إيه بالظبط ..؟؟
أنا : يعنى إيه؟
صاحبه حسام : أصل الرجاله دول نوعين .. يابتوع فلوس ..يابتوع نسوان
أنا : ..أنا بتاع مدونات

 
فى السوبر ماركت
 

الزوج : بقولك إيه .. سيبك من الركن بتاع الرجيم ده
الزوجه : ليه ..إنت عارف إنى باعمل رجيم
الزوج : أسعاره أغلى من الحاجات العاديه .. !! ماعرفش ليه
الزوجه : بس أنا عايزه مكرونه ريجيم ومربى رجيم
الزوج : بس أنا ياروحى باحبك كده من غير رجيم


قالها وضحك وهو ينظر لى نظره فهمت معناها

ليست هناك تعليقات: